9/30/2009

Вечна любов или временно умопомрачение!?

Наистина е досадно да ти налагат постоянно едни и същи идеали, особено когато за теб въпросните са реални колкото Хари Потър и летящата му прахосмукачка...метла...същото.
В момента търся огговор на въпроса защо, аджеба, днес от общо три блока в два ми обясняваха за невероятната вечна любов и накрая даже не посмях да си изложа мнението като хората. Може би защото само при споменаването, че любовта от глупавата история на О`Хенри не е истинска, защото и ИСТОРИЯТА не е истинска, учителката ми ме обяви за абсолютно разочарован от живота песимист.
Моля? Какъв песимизъм, чист като утринна роса реализъм, при положение, че доказателства за съществуваща в РЕАЛНИЯ свят истинска невероятна голяма любов просто няма, по дяволите. Омръзна ми от романтици, които ме гледат като повредена. Мамка му, слезте на земята, Здрач е история за вампир-педофил психически насилник и глупава патица(или агне ако предпочитате :X) с некрофилски наклонности.
Да, хората си въобразяват, че са влюбени, може би понякога наистина изпитват нещо по-силно, но вечна любов? Наистина? Да вземем вечната любов на Ромео и Жулиета - ами да, като са се самоубили на по 14 и не са живели десетки години заедно, опитвайки се да се понасят. Какво му е романтичното? Двама заблудени идиоти, които слагат край на живота си, защото не става тяхното? Дали ако не им беше забранено нямаше след точно половин година нещата да не са изобщо толкова романтични?
Омръзна ми от глупави идеали, от немислещи овце, бутащи се сами в коловозите, омръзна ми да ме залива посредственост. Да, отчаяна съм, но от всичко това, от факта, че няма смисъл дори да си споделям мнението, защото знам, че няма кой да ме чуе. Няма кой да разбере, няма кой да си напъне изгладения като с ютия Тефал мозък и да види нещо от по-различен ъгъл от псевдо-идеалите, с които ни пълнят живота. Няма кой да спре да гледа нещата двуизмерно, няма кой да открие нюансите, няма кой да види повече от наложените стандарти.
Романтика? Ами тогава да убиваме младоженеца и булката веднага, след като са се оженили, за да е наистина безоблачен семейният им живот(неточен цитат от Пратчет).
Няма да има разочарования, изневери, скандали...Толкова е романтично, нали?

4 коментара:

  1. Слушам Prince, чета тази публикация, на която случайно попаднах и пиейки хубаво вино, докато любимият ми подава розовата ми плетена жилетка, реших да се включа с коментар...И така...Аз пък не знам кой каза на хората, че "вечна любов" значи непрестанни пеперуди и много смях вовеки, еб*не по 24 часа, кино, театър, винаги да ти е забавно и интересно? Не знам...Хората свикнахме само да консумираме - бургери, дюнери, джиесеми, интернети, органи, чувства, хора, любови и всичко...Мислим си че тва да обичаш някого значи нон стоп да ти е забавно или пък поне да си в драма от сапунена опера евентуално. И затова всички връзки се разпадат - не ме кефиш вече, ходи си ! Дай, дай, дай и накрая едно голямо НА ! Ама не е това вечната любов, не е това любовта...Смятам че любовта изисква много разум, мъдрост и много воля...Любовта се ГРАДИ - не пада от небето...Само че ние всички вече сме егоисти, особено като е и толкова актуално :), и дори единият да иска да е мъдър и да дава, другият го смуче до последно...нама култура на обичане - така да го кажем :) ...всички сме пиявици...аз се опитвам да не съм...и се опитвам да показвам, че е хубаво да не си пиявица...не знам дали се получава :) ...Има вечна любов за дузина двойки на планетата...Това е така, защото сега да обичаш е повече от всякога битка...а всички са кариеристи и са в криза...мозъчна...

    P.S. Съвет до всички : Като виждате, че всяка връзка ви се разпада така или иначе, колкото и да се стараете, не стигате ли до извода че и всяка следваща ще се разпадне? Отговорът е - да! Тогава - постарайте се малко повече веднъж, вместо много повече десетки пъти...Никой не заслужава да е самотен пенсионер. Сега вече звучи Eric Clapton - Wonderful tonight ... Поздравявам читателската аудитория :)Вече тва да си циничен и нероманитичен става клиширано и досадно....аз пък ще съм романтична на пук на тренда...

    ОтговорИзтриване
  2. За първи път чета твои неща,и ми хареса.Интересно и забавно постче =)
    И аз мислех така преди и продължавам да си мисля така пак.Но понякога идва момент да станем като ей тия некрофилчета и тогава става друго.И да после пак си ставаме същите,ама друго си е вече xD

    ОтговорИзтриване
  3. Аз мисля,че съм виждал истинската и неувяхваща любов.Това беше когато възрастен мъж на около 80 изпращаще завинаги своята половинка с която са живели заедно около 60 години по лицето му се стече истинска сълза то беше изпълнено с истинска тъга-тъга по изгубения човек,които е бил до теб в болест и здраве в щастие и тъга в бедност и богатство аз така го почуствах и мисля ,че беше истинско без да знам историята на живота на тези хора.Мисля,че щом едни хора са живели заедно толкова години и са превъзмогнали всички проблеми и несгоди,то това е доказателство за нещо дали е любов,морал или нещо друго всеки сам избира определението.Поне е истинско.

    ОтговорИзтриване